//
کدخبر: ۲۳۶۷۴۷ //

ثبت‌نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

دانشگاه علم کاربردی اعلام کرد که مهلت ثبت نام از متقاضیان تدریس در این دانشگاه که از ۸ دی ماه آغاز شده بود تمدید شده است.

ثبت‌نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: نظر به درخواست مکرر جمعی از متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در فراخوان تدریس این دانشگاه نشده اند به اطلاع میرساند کلیه متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۹۸/۱۰/۲۴ به سامانه ثبت نام به آدرسuast.ac.ir مراجعه نمایند.

پیش از این دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرده بود: وضعیت پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال با رشد خوبی همراه بوده است به طوری که در مهر، آبان و آذر پذیرش دانشجو در دانشگاه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گفته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در حال حاضر این دانشگاه نیازمند هزار و ۷۱۳ مدرس است که در قالب نیروی حق التدریس فعالیت کنند. از طرفی باید بگویم این دانشگاه به هیچ عنوان استخدام ندارد و تنها این نیروها بعد از ارزیابی مجوز تدریس می گیرند البته در این دوره از فراخوان شرط معدل ۱۶ و حداقل سن ۲۸ را در نظر گرفته ایم که در مجموع متقاضیان باید ۲۰ امتیاز در یافت کنند.

 وی افزود: اگر متقاضیان این دوره از فراخوان کمتر از نیاز ما باشند همه آنها بعد از ارزیابی مجوز، تدریس می گیرند اما اگر بیشتر از نیاز ثبت نام کنند توسط سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی پالایش خواهند شد به این معنی که یک کارگروه تخصصی به ارزیابی متقاضیان می پردازند این در حالی است که نتایج این دوره از فراخوان مدرسان ظرف ۳۲ هفته اعلام می شود به طوری که برای مهرماه سال آینده از مدرسان که مجوز تدریس گرفته اند دعوت به همکاری می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان