//
کدخبر: ۲۳۶۶۱۸ //
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

نامگذاری تقاطع غیرهمسطح میدان فرودگاه به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی

تقاطع غیرهمسطح میدان فرودگاه به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

نامگذاری تقاطع غیرهمسطح میدان فرودگاه به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا امیری رئیس شورای اسلامی شهرکرمانشاه در خصوص گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهر، بنا بر نظرسنجی انجام گرفته و موافقت ۷۶درصد مردم کرمانشاه با نامگذاری تقاطع غیرهمسطح میدان فرودگاه به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تصمیم به این نامگذاری گرفتند.

وی افزود: با توجه به رشادت‌ها و فداکاری‌های این سردار شهید برای ملت ایران علی‌الخصوص مردم استان‌های مرزی همچون کرمانشاه این اقدام کمترین کاری است که شورای شهر برای پاسداشت خون آن شهید انجام داده است.

وی یادآور شد: تقاطع مورد نظر از سوی اعضا شورای اسلامی شهر به جهت گستردگی و ادامه مسیر به هر چهار جهت شهر و همچنین جدیدالتاسیس بودن برای نام‌گذاری مناسب‌تر شناخته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: این پروژه را می‌توان مهم‌ترین پروژه شهری در دست اجرا در شهر کرمانشاه دانست.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری‌های اینچنینی در سطح شهر بر عهده شورای اسلامی شهر است و دیگر مسئولین از اتخاذ تصمیمات خلاف چهارچوب قانون خودداری نمایند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری بلوار میدان فرودگاه به سمت هوانیروز گفت: این بلوار به طول ۳/۵ کیلومتر در گذشته طی مصوبه از سوی شورای اسلامی شهر به نام چهره ماندگار جهان اسلام حضرت آیت الله نجومی(ره) نامگذاری شده است و شورای شهر به خودش اجازه نمی‌دهد به واسطه حقی که این عالم بزرگ بر گردن مردم این شهر دارد، نام دیگری برای این بلوار انتخاب کند.

وی ادامه داد: بزرگراه راه بیستون_کرمانشاه و در ادامه کمربندی شرقی و تا مرز خسروی با پیگیری‌های استاندار محترم به نام این شهیدعزیز نامگذاری شده که اینروزها پرده برداری خواهدشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان