//
کدخبر: ۲۳۲۸۱۴ //

آغاز بارش برف و باران در نوار غربی از چهارشنبه

سازمان هواشناسی با اعلام افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر صنعتی و پرجمعیت طی سه روز آینده از آغاز بارش برف و باران در نوار غربی از چهارشنبه خبر داد.

 آغاز بارش برف و باران در نوار غربی از چهارشنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

 بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود،‌ از این رو افزایش غلظت آلاینده‌ها به خصوص در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

در همین مدت با جنوبی شدن جریانات روز سواحل دریای خزر به ویژه در نیمه غربی آن و در استان اردبیل افزایش 3 تا 5 درجه دما به همراه وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده است.

از اواخر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه سامنه‌ای بارشی از شمالغرب و غرب وارد کشور خواهد شد که باعث بارش در این مناطق می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه با تداوم فعالیت این سامانه در نوار غربی کشور، برای مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده از شدت بارش در نوار غربی کاسته شده و شاهد بارش‌های پراکنده در این مناطق، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شمالشرق خواهیم بود. ضمن این که در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر برای سواحل شمالی کشور نیز بارش و کاهش دما پیش بینی می‌شود. در این مدت بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان