//
کدخبر: ۲۳۲۲۶۱ //

اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر نامتناسب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان می‌گوید: تلاش می‌کنیم کتابخانه درجه یک بروجرد در دهه فجر امسال به بهره‌بردای برسد.

اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر نامتناسب است
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد حسین فتاحی در دیدار با فرماندار بروجرد در خصوص مشکلات پروژه‌های کتابخانه درجه یک و شهید باهنر گفت: در تلاش هستیم تا مشکل انشعابات آب، برق و گاز کتابخانه درجه یک بروجرد را هر چه سریع‌تر حل و فصل کنیم تا در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه بزرگ فرهنگی باشیم.

وی ادامه داد: افزایش تخصیص‌ها به دو پروژه کتابخانه‌ای در بروجرد از دیگر دغدغه‌های ماست که نیاز است فرمانداری شهرستان نیز در این خصوص همکاری لازم را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته و رایزنی لازم را با مسئولان استانی انجام دهد.

فتایی بیان کرد: مشکل مشاور پروژه کتابخانه شهید باهنر نیز حل شده و پیمانکار به زودی معرفی خواهد شد تا این پروژه نیز با سرعت قابل قبول‌تری به بهره‌برداری نزدیک شود.

رحیمی، فرماندار ویژه بروجرد نیز ضمن انتقاد از بودجه نامتناسب حوزه فرهنگ و هنر، گفت: بسیاری از معضلاتی را که با هزینه‌های کلان نتوانسته‌ایم حل کنیم با تخصیص اعتبار کمتری به حوزه فرهنگ و هنر می‌توان مرتفع ساخت و این جای تاسف دارد که متولیان امر بودجه، تعریف درستی از ظرفیت فرهنگ و هنر ندارند.

وی بیان کرد: همکاری لازم را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اتمام پروژه‌های کتابخانه‌ای بروجرد که از نیازمندی‌های شهرستان است، خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان