//
کدخبر: ۲۳۰۷۱۲ //

استقرار ۱۰۰ تیم پلیس در محورهای کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز طرح ترافیکی زمستانی تا روز 20 اسفند، از استقرار 100 تیم پلیس در محورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

 استقرار ۱۰۰ تیم پلیس در محورهای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در رزمایش طرح ترافیکی - انتظامی زمستان 98 کرمانشاه که در میدان صبحگاه پلیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: 15 تیم از آنها در 3 محور قلاجه، بیدسرخ و مله ماس به صورت شبانه روزی حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: 65 تیم پلیس راه و راهور به همراه 20 تیم یگان های ویژه، انتظامی و امداد نیز در سایر محورها و جاده های اصلی و فرعی استان در طول اجرای طرح حضور خواهند داشت.

سردار جاویدان، تامین نظم و امنیت و امداد رسانی به شهروندان در طول فصل زمستان را از جمله اهداف اجرای طرح زمستانی پلیس عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه طرح زمستانی با محوریت پلیس در استان اجرا می شود، یادآوری کرد: هلال احمر، اورژانس، راهداری و شهرداری نیز در این طرح همراه و همکار پلیس خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به فراوانی سوانح رانندگی در کشور و به طبع آن استان کرمانشاه، افزود: سال گذشته حدود 17 هزار نفر در جاده های کشور جان خود را از دست داده اند که باید برای کاهش آن تلاش کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه در استان کرمانشاه نیز به طور میانگین سالانه 500 نفر جان خود را از دست می دهند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز 361 نفر جان خود را در حوادث جاده ای از دست داده اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با همیاری همه دستگاه های عضو در اجرای طرح زمستانی، شاهد کاهش تصادفات و تلفات انسانی باشیم.

وی در پایان از عموم شهروندان نیز خواست در فصل زمستان بیش از پیش حین رانندگی دقت کرده و حتما با نیروهای پلیس و دیگر نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند تا ان شالله شاهد کاهش محسوس سوانح رانندگی باشیم.

در این رزمایش، خودروهای پلیس و دستگاه های امدادی از مقابل جایگاه رژه رفتند و از امدادگران برتر این دستگاه ها در طرح زمستانی سال گذشته با اهدی لوح و هدیه تقدیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان