//
کدخبر: ۲۳۰۷۰ //

پایش ساختمان های ناایمن بازار/ آماری از ساماندهی ساختمان های ناایمن نداریم

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک دوره پایش بر روی ساختمان های ناایمن داریم که نظارت بر روی ساختمان ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، با اشاره به ساماندهی و ایمن سازی پاساژ و مغازه‌های ناایمن بازار شهر تهران، اظهار داشت: برای ساختمان های ناایمن، در هر منطقه ای کمیته ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ساختمان‌های ناایمن بازار توسط کمیته ایمنی شناسایی می‌شوند و بعد از شناسایی، این کمیته به مالکان ساختمان های ناایمن اخطار ایمن سازی می دهد.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک دوره پایش داریم که نظارت بر روی ساختمان ها به صورت مستمر انجام می شود.

آباد با بیان اینکه هنوز دوره جدید اقدامات مستمر آغاز نشده است، تصریح کرد: بعد از آغاز بازدیدهای جدید در راستای اقدامات نهایی تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

 

وی گفت: بسیاری از ساختمان هایی که مالک دارند توسط مالکان باید ایمن شوند و همچنین ساختمان هایی که بهره بردار دارند، باید اقدامات ایمنی توسط بهره‌بردار بر روی ساختمان انجام شود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران افزود: به دلیل پایش نشدن ساختمان ها هنوز آماری از ساماندهی آن‌ها در دست نداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان