//
کدخبر: ۲۲۸۰۸۸ //
رییس شورای شهر تهران:

بروکراسی حاکم اجازه استفاده از ظرفیت‌های کشور را نمی‌دهد

رییس شورای شهر تهران معتقد است، بروکراسی حاکم اجازه استفاده مناسب از ظرفیت‌های کشور را نمی‌دهد.

بروکراسی حاکم اجازه استفاده از ظرفیت‌های کشور را نمی‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس شورای شهر تهران در شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، با انتقاد از بروکراسی حاکم در کشور، گفت: این بروکراسی ناکارآمد اجازه نمی‌دهد از ظرفیت‌های داخلی کشور به‌خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: به‌عنوان نمونه در حوزه حمل و نقل مصوبات خوبی داریم، اما بدلیل ناهماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی نمی‌شود.

هاشمی ادامه داد: خرداد ۱۳۹۷ مصوبه‌ای مبنی بر تامین ۱۹ هزار دستگاه اتوبوس و ۴۰ هزار دستگاه مینی بوس برای شهرهای کشور از شورای اقتصاد بیرون آمد، اما به دلیل عدم هماهنگی بین وزارت کشور، وزارت صمت، وزارت راه، وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه، صندوق ذخیره ارزی، بانک مرکزی و بانکهای عامل بدون استفاده مانده و شاهدیم قیمت بنزین بالا می‌رود، اما اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نشده است.

وی گفت: در حوزه پسماند نیز شاهدیم کشور دچار مشکل عمده پسماند است و با وجود تصویب طرح جامع پسماند، اما ۲۵ درصد هم از این طرح استفاده نشده است.

هاشمی اظهار کرد: قوانین زیادی در کشور داریم که در چند سال اخیر نوشته شده، اما ۱۰ درصد هم اجرا نمی‌شود و باید مجلس بر اجرای قوانین نظارت بیشتری داشته باشد.

رییس شورای شهر تهران به تحریم‌ها هم اشاره کرد و با اشاره به کاهش درآمدهای کشور، گفت: مدیریت کشور در این شرایط بسیار دشوار است و نباید در این شرایط اقدام به تخریب مسئولین کرده و اجازه دهیم اتحاد کشور از بین برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان