//
کدخبر: ۲۲۰۱۴۷ //

آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت در اربعین حسینی (ع)

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت در اربعین حسینی، بیان داشت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین، پیش بینی‌های وسیعی در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی دیده شده است.

 آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت در اربعین حسینی (ع)
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "حسین رحیمی" در کمیسیون عملیات با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار اسلام است چرا که در این راهپیمایی اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به جهانیان نشان داده می‌شود، بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع بزرگترین تجمع بشری است که علیرغم همه توطئه‌های دشمنان در کمال امنیت برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به برپایی راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی در پایتخت و آماده باش صد در صدی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی این فرماندهی، عنوان داشت: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم برای انجام هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است. رئیس پلیس پایتخت افزود: افتخار ما این است که خادم عاشقا حسینی باشیم، از این رو همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، بیان داشت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را بخاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی (ع) سال به سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌گردد و دل‌های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می‌سازد، عنوان داشت: عشق حسین (ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه مسیر‌های منتهی به راهپیمایی جاماندگان حسینی در تهران از ۲۴ ساعت قبل تحت پوشش و رصد دقیق تیم‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد، گفت: در روز اربعین حسینی همه عوامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای تامین امنیت، آرامش و انضباط عزاداران حسینی از ساعات آغازین روز حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان