//
کدخبر: ۲۱۹۹۸۷ //
فرمانده یگان های ویژه ناجا:

عبور و مرور زائران از مرز خسروی به خوبی توسط پلیس ویژه مدیریت می شود

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یکی از اهداف یگان ویژه، تسهیل در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) است و با انتظام بخشی زائران، جمعیت را از پایانه های مرزی تا گیت های خروجی مدیریت می کند.

عبور و مرور زائران از مرز خسروی به خوبی توسط پلیس ویژه مدیریت می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "حسن کرمی" در حاشیه بازدید از مرز خسروی و با حضور در قرارگاه اربعین ستاد انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: عبور و مرور زائران از مرز خسروی به خوبی توسط پلیس ویژه مدیریت و زائران حاضر در مرز به تدریج روانه کربلای معلی می شوند.

 

وی با توجه به اینکه یکی از اهداف یگان ویژه، تسهیل در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) است، افزود: یگان ویژه با انتظام بخشی زائران، جمعیت را از پایانه های مرزی تا گیت های خروجی برای جلوگیری از ازدحام مدیریت و هدایت می کند.

 

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه به عشق و علاقه مجموعه کارکنان یگان ویژه در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و تصریح کرد: کارکنان دخیل در امر خدمت رسانی به زوار مشتاق ارائه خدمت هستند و خدمت به زائران اباعبدالله حسین(ع) را برگ زرینی برای خود می دانند.

 

سردار کرمی خاطرنشان کرد: قرارگاه های فرهنگی پنج تن آل عبا در پایانه های مرزی تا پایان اربعین فعال هستند و به زائران خدمات فرهنگی، بهداشتی، درمانی و ... ارائه می دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان