//
کدخبر: ۲۱۹۳۴۴ //
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشریح کرد:

تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش بینی و تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در تهران خبر داد.

تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در تهران

 به گزارش فرتاک نیوز، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در تهران که با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک، شهرداران مناطق 7،13،15،16و 20،  مدیرکل امور فرهنگی معاونت اجتماعی، سرپرست سازمان فرهنگی هنری ، سردار بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران،سازمان مدیریت پسماند،بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، زیباسازی، شهربان،  بسیج ،حراست و بازرسی حوزه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق 7،12،13،14،15،16 و20،  مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و.... برگزار شد؛ بر برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در تهران تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در تهران اندیشیده شده است.

لازم به ذکر می باشد شهرداری تهران با استقرار نیروهای خود در مرزها و هم چنین شهرهای مورد نظر در کشور عراق، وظیفه خدمات رسانی به زائران را در مراسم اربعین حسینی برعهده دارد و بیش از 1500 نیرو به این امر اختصاص داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان