//
کدخبر: ۲۱۱۸۹۴ //

چرا مهران مدیری حاضر نشد نقش هوشنگ شرافت را بازی کند؟

سرنا_خود مهران مدیری در ابتدا قرار بود نقش «آقای شرافت» را بازی کند که با تشخیص خودش این کار را نکرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

امیر برادران نویسنده سریال «هیولا» که در این مجموعه در کنار پیمان قاسم‌خانی وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است در گفتگویی، درباره گزینه‌های ایفای نقش «آقای شرافت» که در حال حاضر فرهاد اصلانی آن را ایفا می‌کند، بیان کرد: تا به حال جایی گفته نشده است اما خود مهران مدیری در ابتدا قرار بود نقش «آقای شرافت» را بازی کند که با تشخیص خودش این کار را نکرد.

وی تاکید کرد: مهران مدیری دو دلیل برای این کار داشت؛ اولین دلیلش آن بود که نمی‌خواست اذهان به طرف شخصیت «شصتچی» و «مرد هزارچهره» برود و دوم آنکه هوشنگ شرافت نقش اول سریال بود و از آنجا که می‌خواست کارگردانی سریال را هم برعهده بگیرد، انرژی زیادی از او گرفته می‌شد. ضمن اینکه فرهاد اصلانی آنقدر برای ایفای این نقش انگیزه داشت و آماده بود که مهران مدیری تردید نکرد و نقش را با اطمینان به او سپرد.

برادران در پایان درباره تغییر بازیگران زن این سریال نیز گفت: ما برای ایفای نقش «شهره» نیز دو کاندیدا داشتیم و خانم‌ها ژاله صامتی و شبنم مقدمی هر دو اولویت اول ما بودند که به‌ دلیل مشغله کاری ژاله صامتی افتخار داشتیم با شبنم مقدمی کار کنیم و نقش «شهره» را به او سپردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان