//
کدخبر: ۲۱۱۷۳۱ //

تامین اعتبار خرید دو مدرسه پلمب شده تهران در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل دفتر حقوقی املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش‌ و پرورش از در دستورکار قرار گرفتن تامین اعتبار خرید دو مدرسه پلمب شده شهید زیوری و شهدای هسته‌ای از سوی آموزش و پرورش شهر تهران و تعیین تکلیف آن در هفته جاری خبر داد.

تامین اعتبار خرید دو مدرسه پلمب شده تهران در دستور کار قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور اردستانی درباره آخرین روند واگذاری و تعیین تکلیف دو مدرسه پلمب شده شهید زیوری و شهدای هسته‌ای که تحت مالکیت بنیاد شهید هستند و قرار بود وضعیت آن تا ۱۵ شهریور مشخص شود اظهار کرد: پیشنهاد خرید را داده بودیم که بنیاد شهید هم موافقت کرده است و اکنون تامین اعتبار آن در دستور کار آموزش و پرورش شهر تهران است.

وی افزود: با آموزش و پرورش شهر تهران هماهنگ شده تا این هفته موضوع را نهایی کنند و اگر امکان تامین اعتبار نباشد سریعا اطلاع دهند و دانش آموزان را در مدارس همجوار ثبت نام کنند. اخیرا نیز دوباره جلسه‌ای در این باره برگزار شده است.  

مدیرکل دفتر حقوقی املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره قیمت توافقی برای این دو مدرسه نیز گفت: بنیاد شهید قیمت پایه مزایده را پیشنهاد داده اما طبق روال ما باید قیمت گذاری در هیئت کارشناسی نیز بررسی شود.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت ثبت نام دانش آموزان این دو مدرسه گفت: در حال تلاش هستیم که دانش آموزان بلاتکلیف نمانند و در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه، مشکل ثبت‌نام نداشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان