//
کدخبر: ۲۰۰۵۷۳ //

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب با تورم

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: مهم‌ترین انتظار بازنشستگان دریافت مستمری مناسب و خدمات درمانی باکیفیت از سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع مهم‌ترین سخن ما در هفته تأمین اجتماعی است.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب با تورم
به گزارش فرتاک نیوز،

 بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر بیات گفت: هفته تأمین اجتماعی را به بازنشستگان و مستمری‌بگیران و تمامی کارکنان، بیمه شدگان، کارفرمایان و ذی‌نفعان این سازمان تبریک می‌گویم. این هفته فرصتی برای مرور خدمات این سازمان و همچنین بیان خواسته‌ها و مشکلات است.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان باید به نحوی باشد که قدرت خرید آنان با توجه به تورم حفظ شود و بازنشستگان بتوانند مایحتاج زندگی قابل قبول و آبرومند را از تأمین اجتماعی دریافت کنند.

بیات ادامه داد: این خواسته بازنشستگان در طول سنوات متوالی و با گذشت زمان به خوبی انجام نشده است و امروز خواسته بازنشستگان اجرای همسان‌سازی حقوق برای جبران مافات سال‌های گذشته است تا قدرت خرید بازنشستگان تا حدودی جبران شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی از توسعه خدمات درمانی این سازمان و بویژه اجرای برنامه‌هایی برای ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها تشکر کرد و گفت: بازنشستگان در مجموع از خدمات درمانی تأمین اجتماعی رضایت دارند ولی خواسته آنها توسعه خدمات و افزایش تعداد و ظرفیت مراکز درمانی است.

بیات ادامه داد: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی هم در بخش بیمه‌ای و هم در بخش درمان برای خدمت به بازنشستگان و سایر مراجعه کنندگان زحمت می‌کشند و از آنها تشکر می‌کنیم. امیدواریم با توسعه مراکز درمانی و افزایش ظرفیت این مراکز امکان ارائه خدمات مناسب‌تر به بازنشستگان فراهم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان