//
کدخبر: ۱۹۸۸۳۶ //

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام پایه هفتمی‌ها در مدارس شاهد

ثبت نام اینترنتی پایه هفتمی‌ها در مدارس شاهد که از اول تیرماه آغاز شده بود فردا (۱۴ تیر) به پایان می‌رسد.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام پایه هفتمی‌ها در مدارس شاهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می‌توانند از طریق سامانه "سجا" طبق برنامه زمابندی اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.

بر این اساس، مهلت ثبت نام در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تا چهاردهم تیر ماه و ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از پنجم تا بیست و یکم تیرماه خواهد بود.

سامانه ثبت نام که به اختصار با نام "سجا" معرفی می‌شود، در بهار ۱۳۹۴ و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت‌های مدارس شاهد و ایثارگران راه‌اندازی شده است و ثبت نام در این سامانه از طریق نشانی  saja.medu.ir امکان پذیر است و تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

اداره کل امور شاهد و ایثارگران از متقاضیان خواسته است تا جهت ثبت نام از مراجعه به سایر سایت‌های اینترنتی و تماس با شماره تلفن‌ها (پیش شماره ۹۰۹) خودداری کنند.

به گفته محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش، متقاضیان ورود به مدارس شاهد الزاماً باید به سایت سجا مراجعه و بر اساس کد ملی و اطلاعات دریافتی، مرحله اول ثبت‌نام را انجام دهند لذا تأکید می‌کنم مراجعین قبل از دریافت کد رهگیری نباید از سایت خارج شوند زیرا اگر کد مذکور را دریافت نکنند ثبت‌نام آن‌ها قطعی نخواهد بود.

وی درباره شرایط دانش آموزان متقاضی اظهار کرد: تمام دانش‌آموزانی که بر اساس شرایط قانونی، شرایط ورود به مدارس را دارند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند و هیچ منعی برای آنان وجود ندارد اما به لحاظ اولویت‌هایی که اعلام کردیم، افراد متناسب با اطلاعاتی که ارائه می‌دهند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان