//
کدخبر: ۱۹۵۲۴۵ //

اعلام شرایط واگذاری هزار دستگاه مینی‌بوس تولید داخل

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور گفت: افراد متقاضی باید برای ثبت نام جهت دریافت مینی‌بوس‌های تولید داخل از طریق شهرداری‌ها اقدام کنند و تنها شرط واگذاری آن‌ها استفاده از مینی‌بوس‌ها در حمل ونقل شهری است.

اعلام شرایط واگذاری هزار دستگاه مینی‌بوس تولید داخل
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن مسلم خانی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تحویل هزار دستگاه مینی بوس ساخت داخل به ناوگان حمل ونقل عمومی در خصوص شرایط تحویل هزاردستگاه مینی بوس گفت: مبلغ تسهیلاتی که برای این موضوع اختصاص یافته است،۲۰۰۰ میلیارد ریال است که برای هر مینی‌بوس از ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و ۹ درصد آن توسط دولت تامین می‌شود و متقاضی نیز ۹درصد دیگر را پرداخت می کند.

وی ادامه داد: شهرداری یا سازمان‌های حمل و نقل شهری و افراد می‌توانند متقاضی این مینی‌بوس‌ها باشند؛ به‌نحوی که با تشکیل پرونده تسهیلات از آن تسهیلات برخوردار شوند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: قراردادی با سه شرکت داخلی ایران خودرو، سبلان خودرو و بهمن منعقد شده است و مینی‌بوس‌ها آماده تولید هستند و به محض اینکه متقاضی درخواست کند، ظرف سه ماه تسهیلات به حساب شرکت خودروسازی ریخته خواهد شد و ظرف پنج ماه متقاضی می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

وی تصریح کرد: متقاضی باید از طریق شهرداری اقدام کند و ثبت نام‌های لازم را انجام دهد. دریافت مینی بوس‌ها شرایط خاصی ندارد و تنها شرط آن این است که در حمل و نقل شهری استفاده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان