//
کدخبر: ۱۹۳۰۶ //

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از نوارساحلی جزیره هرمز

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از مرکز تحقیقات زیست محیطی شهید هرمزی بازدید کرد.

 بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از نوارساحلی جزیره هرمز
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان به همراه معاون فنی، رئیس اداره حراست این اداره کل و رئیس مرکز تحقیقات زیست محیطی شهید هرمزی   طی سفر یک روز ه خود به جزیره هرمز از نوار ساحلی ومرکز تحقیقات مذکور بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید مجیدوفاداراز  معدن خاک سرخ جزیره هرمز بازدید کرد. و سپس با حضور  در مرکز تحقیقات زیست محیطی شهید هرمزی از قسمت های مختلف این مرکز به ادامه  بازدیدهای خود پرداخت.

دراین بازدید  روح الله احمدی رئیس مرکز تحقیقات زیست محیطی شهید هرمزی ضمن خوشامدگویی و تبریک سال جدید  به ارائه عملکرد نوروزی خود پرداخت.  

وی افزود: با توجه به حضور گسترده گردشگران در این جزیره، از پاییز سال گذشته با هماهنگی و همکاری بخشداری، تعدادی سطل زباله در جاده 30 کیلومتری دور جزیره قرار داده شد و به صورت هفتگی  پسماندها جمع آوری می شود. در نوروز امسال با توجه به حضور بیشتر گردشگران امکانات بیشتری در این خصوص ( افزایش تعداد سطل ها در نقاط مختلف جزیره) بکارگیری شد.

 در این ایام همیاران محیط زیست به ترویج واشاعه وفرهنگ زیست محیطی در بین گردشگران پرداختند که ازجمله می توان: نصب وچاب بنرهای مختلف منع فروش وخروج مرجان وکانی های ارزشمند ازجزیره، توجیهه غرفه داران فروش محصولات سنتی جزیره در خصوص منع فروش وخروج مرجان وکانی های ارزشمند  و انجام پاکسازی نوار  سواحلی  از دیگر اقدامات است.

 وی در پایان  گزارش خود از سمن های استان ازجمله سمن  زیست  محیطی ایده نو به منظور پاکسازی نوار  ساحلی در ایام نوروز  تشکر کرد.

گفتنی است: مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان طی این سفر از زحمات همه همیاران محیط زیست تقدیر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان