//
کدخبر: ۱۹۱۷۳۵ //

لزوم پرهیز از مراجعه به مراکز کاریابی‌ غیر مجاز

دبیر انجمن صنفی دفاتر مشاوره شغلی آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم پرهیز مردم از مراجعه به کاریابی‌های غیر مجاز گفت: ارائه مشوق‌های کارفرمایی از طریق مراکز کاریابی مشکلات فراوانی دارند، ولی احتمال می‌رود تا دو هفته شرایط آن‌ها تسهیل شود.

لزوم پرهیز از مراجعه به مراکز کاریابی‌ غیر مجاز
به گزارش فرتاک نیوز،

‌‌‌‌‌‌‌محمد اسمند با اشاره به سهل انگاری در برخورد با مفاسد کاریابی های غیرمجاز، اظهار کرد: متأسفانه در طول سال‌های گذشته به علت بروکراسی حاکم بر روند برخورد با شرکت‌های کاریابی غیر مجاز، شاهد رشد قارچ‌گونه مراکز در عرصه کاریابی مجازی و کاریابی خارجی هستیم که در این مراکز، علاوه بر خدمات دهی غیرمجاز، انواع سو استفاده‌های مالی و اخلاقی نیز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لذا از کلیه کارجویان، کارفرمایان، کارآفرینان و تمام افرادی که تمایل به استفاده از خدمات مشاوره‌ای عمومی، تخصصی و حوزه‌های مرتبط با اشتغال و روابط حاکم بر آن دارند، تقاضا می‌شود، تنها به مراکز مجاز که دارای مجوز رسمی از وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، مراجعه کنند.

‌‌‌ براساس این گزارش، کاریابی بابک و شرکت آرمان ماندگار به عنوان کاریابی‌های بین المللی خارج از کشور در آذربایجان شرقی فعالیت دارند که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آدرس تبریز، مرکز تجاری اطلس، طبقه ۹، واحد ۱۲ مراجعه کرده و یا با شماره ۰۴۱۳۳۲۴۹۱۹۵ تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان