//
کدخبر: ۱۹۰۱ //

اقدامی قابل تقدیر از سوی شهرداری منطقه ۷؛ احداث سومین همراه سرای شهر تهران

شهردار منطقه 7 از احداث همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) به منظور برطرف کردن مشکلات اقامتی همراهان بیماران و کاهش هزینه های آنان خبر داد.

اقدامی قابل تقدیر از سوی شهرداری منطقه 7؛ احداث سومین همراه سرای شهر تهران

به گزارش فرتاک نیوز؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7،  سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های پر مراجعه مانند بیمارستان امام حسین (ع) نیازمند احداث "همراه سرا" برای اقامت همراهان بیمار هستند.

وی با اشاره به موقعیت خاص این منطقه  و لزوم احداث " همراه سرا " تصریح کرد : وجود مراکز بزرگ درمانی از جمله بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) ، مسافر پذیری این منطقه را از سایر مناطق شهر تهران و همچنین  شهرهای مختلف کشور افزایش داده است که این امر مشکلاتی را برای مراجعین و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه به وجود آورده است.

7

شهردار منطقه 7 اظهار داشت: بخش عمده ای از  مراجعه کنندگانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند نیاز به اقامت یک یا چند روزه در تهران دارند اما از آنجا که اقامت در هتل برایشان مقدور نیست اغلب برای رسیدگی به بیماران خود در محوطه بیمارستان و یا در داخل خودروها ی خود و در  خیابان های اطراف بیمارستان توقف و استراحت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری  منطقه به منظور حفظ شان و کرامت همراهان بیماران و همچنین حفظ آرامش و آسایش ساکنین مجتمع های مسکونی اطراف این بیمارستان اقدام به احداث مرکزی برای اقامت موقت آنها کرده است .

دکتر طلوعی با تاکید بر اینکه این اقدام خداپسندانه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را در محدوده بیمارستان کاهش خواهد داد، گفت: این همراه سرا در خیابان مدنی، خیابان حسینیان احداث خواهد شد.

 

RnnVYjE61L7D

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان