//
کدخبر: ۱۸۷۱۸۸ //

صف پرداخت بازنشستگان صندوق ذخیره شهرداری دوماهه شد

صف انتظار اعضای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برای دریافت مطالباتشان به دو ماه نزدیک شده است.

صف پرداخت بازنشستگان صندوق ذخیره شهرداری دوماهه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در جدیدترین دور پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری تهران زمان تسویه مطالبات بازهم کاهش یافت به گونه‌ای که پرداخت سپرده‌های ۶ درصدی بازنشستگان شهرداری در پایان فروردین امسال به سه ماه و هم اکنون به دو ماه نزدیک شده است.

بر اساس این گزارش در اولویت نخست ساماندهی موسسه صندوق ذخیره کارکنان و در آخرین دور پرداخت مطالبات، تسویه دیون کارکنان شهرداری تهران از ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۳۴ میلیون تومان رسید.

پرداخت مطالبات بازنشستگان با بیش از ۲۲ میلیارد تومان به متقاضیان ۵ اسفند ۹۷ رسیده و بدین ترتیب انتظار تسویه دیون بازنشستگان به کمی بیش از دو ماه رسیده است.

بر این اساس تسویه سپرده‌های مازاد پس‌انداز به رکورد ۵۰ میلیارد تومان نزدیک شده است و متقاضیان این سپرده تا ۱۵ دی ماه سال گذشته مبالغ سپرده‌گذاری شده خود را دریافت کردند.

همچنین بیش از ۳۱ میلیارد تومان از سپرده‌های زرین نیز بر مبنای گواهی‌های ارائه شده تا پایان سال ۹۷ تسویه شد و این در حالیست که سپرده‌های آتیه پس انداز درخواست‌های کمیته موارد خاص و مرحومان به‌روز در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان