//
کدخبر: ۱۸۵۲۵۱ //

پیش‌بینی بارش بهاره در تعدادی از استان‌ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده رشد ناپایداری‌ها و بارش‌های پراکنده در نوار شمالی و نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش بهاره در تعدادی از استان‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه با اشاره به رشد ناپایداری‌های جوی افزود: امروز (دوشنبه ۱۶ اردیبهشت‌) در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، اصفهان، ارتفاعات البرز و همچنین در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و به خصوص در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌) با تداوم ناپایداری‌ها در مناطق ذکر شده، در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، دامنه‌های البرز در زنجان، قزوین، البرز، مازندران و گلستان نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: پس‌فردا (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت)، با کاهش ناپایداری در مناطق ذکر شده در دامنه‌های زاگرس، کردستان، کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر امروز و روز سه‌شنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج است و همچنین از امروز تا اواخر هفته روند افزایش تدریجی دما در غرب ساحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به وضع جوی هوای تهران گفت: فردا هوای تهران کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد مواجه است. همچنین پس‌فردا چهارشنبه (۱۸ اردیبهشت‌) آسمان تهران صاف، در بعدازظهر نیمه‌ابری، با احتمال رگبار باران خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان