//
کدخبر: ۱۸۳۶۵۸ //

تامین اقلام مورد نیاز اتباع خارجی آسیب‌دیده در سیل اخیر

مدیر کل امور اتباع خارجی و مهاجرین وزارت کشور از رسیدگی به اتباع خارجی آسیب دیده و تامین اقلام مورد نیاز این افراد در حادثه سیل اخیر در کشور خبر داد.

تامین اقلام مورد نیاز اتباع خارجی آسیب‌دیده در سیل اخیر
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمودی در جلسه ارائه گزارش بازدید دفاتر سازمان ملل در مناطق سیل زده که صبح امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی - وزیر کشور ، اسماعیل نجار- رئیس سازمان مدیریت بحران، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و نمایندگان قرارگاه بازسازی و نوسازی  وتعدادی از سفرای خارجی مقیم تهران برگزار شد، اظهار کرد: در حادثه سیل که اتفاق افتاد تعدادی از اتباع خارجی و مهاجرین نیز در استان‌های سیل‌زده ساکن بودند که از این وضعیت بی‌نصیب نبودند و دچار آسیب‌هایی شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی‌هایی که با کمیساریا و سازمان‌های بین‌المللی و سمن‌ها داشتیم توانستیم اقلام اولیه مورد نیاز اولیه  آنان را تامینو برایشان ارسال کنیم. ارسال اقلام مورد نیاز از ۵ فروردین ماه امسال آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت . حدود ۳۸ مرحله بازدید از مناطق سیل‌زده توسط نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و سمن‌ها صورت گرفت.

مدیر کل امور اتباع وزارت کشور در پایان اظهار کرد: حدود ۲۰ نوع کالا و هزاران قلم کالا برای اتباع و مهاجرین که در این استانها دچار حادثه شده بودند به همراه اقلام دیگری که  مردم آسیب دیده نیاز داشتند توسط سازمان‌ها و سمن‌ها ارسال شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان