//
کدخبر: ۱۸۳۳۶۱ //

افزایش نرخ کرایه‌ حمل و نقل عمومی از۲ روز آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: احتمالاً از ۲ روز آینده نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی ۲۰ درصد افزایش می یابد.

افزایش نرخ کرایه‌ حمل و نقل عمومی از۲ روز آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ارتباط با نرخ جدید کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: احتمالاً طی 48 ساعت آینده کرایه‌های جدید اعمال و اجرایی می‌شود.

وی افزود: قیمت‌های جدید را شورای شهر مصوب کرد و پس از آن برای تایید به فرمانداری واصل شد و فرمانداری یک مرحله اشکال لحاظ کرد و اعلام کرد که سقف کرایه‌ها نباید بیش از 20 درصد تعیین شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: این در حالی است که قرار بود افزایش نرخ کرایه‌ها براساس افزایش نرخ تورم باشد و این مساله در اتوبوس،‌ مترو و تاکسی تفاوتی نداشت که البته فرمانداری قبول نکرد و قرار شد این میزان به 20 درصد برسد.

وی بیان داشت: شورا مجددا موضوع را بررسی و لیست نهایی سرانجام به تایید فرمانداری رسید.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: قصد داشتیم که نرخ‌های جدید کرایه اتوبوس، تاکسی و مترو را از ا ول اردیبهشت اجرایی کنیم ولی این مساله به دلیل انجام هماهنگی نهایی با دولت به تعویق افتاد که انشاءالله طی 2 روز آینده نرخ‌های جدید ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی گفت: البته در جزئیات نرخ کرایه‌های تاکسی از آنجایی که باید اعدادی گرد شود متوسط 20 درصد در نظر گرفته شده و ممکن است در یک خط میزان نرخ کرایه کمتر یا بیشتر از 20 درصد باشد که همه به تایید شورای شهر و فرمانداری رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان