//
کدخبر: ۱۸۲۸۶۶ //

تدابیر ناجا برای نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده

رئیس پلیس پیشگیری ناجا برجسته‌ترین جریان سیل را همت، حمایت و غیرت مردم دانست.

تدابیر ناجا برای نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "محمد شرفی" در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان "هویزه" اظهار کرد: در بازدیدی که از شهرستانهای "کارون"، "حمیدیه"، "هویزه" و "دشت آزادگان" داشتم همکاران ما در حوزه‌های تخصصی اقدامات خوبی را برای برقراری نظم و امنیت و همچنین خدمت رسانی به مردم سیل زده انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی همکاری با سایر سازمان‌های امداد رسان است، افزود: با همکاری مناسب کارکنان خدوم نیروی انتظامی با سازمانهای امداد رسان، خدمات رسانی در شرایط امن، آسان و سریع در حال انجام است.

شرفی تصریح کرد: نظم و امنیت مناطق سیل‌زده، اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان و کاروان‌های حامل کمکهای مردمی با تدابیر خوبی که اندیشیده شده به بهترین شکل برقرار است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در جریان بحران سیل آن چیزی که جلوه بسیار زیبایی داشت هم افزایی و همکاری نیروهای مسلح با زحمت کشان دولتی بود که همه با روحیه ایثار، فداکاری و مردمداری حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا برجسته‌ترین موضوع سیل را همت، حمایت و غیرت مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: مردم خوزستان شعر "بنی آدم اعضای یک پیکرند" را یک بار دیگر معنا بخشیدند.

شرفی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی تا بازگشت به شرایط عادی با تمام توان برای کمک رسانی و برقراری نظم و امنیت در کنار مردم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان