//
کدخبر: ۱۸۱۰۲۱ //

ابلاغ نقشه راه خدمات به دانش‌آموزان، فرهنگیان ‌ و بازسازی مدارس آسیب‌دیده از سیل

در پی وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور، وزیرآموزش‌وپرورش با ارسال دستورالعملی، نقشه راه بهینه‌سازی مدیریت خدمت‌رسانی به استان‌ها را با اعلام نام نمایندگان ویژه وزیر در استان‌ها و تعیین استان‌های معین جهت کمک‌رسانی را ابلاغ کرد.

ابلاغ نقشه راه خدمات به دانش‌آموزان، فرهنگیان ‌ و بازسازی مدارس آسیب‌دیده از سیل
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی وقوع حوادث سیل اخیرسید محمد بطحایی در راستای مدیریت بهینه خدمت‌رسانی در برخی از مناطق واستان‌های کشور و ضرورت کمک به دانش‌آموزان و فرهنگیان آسیب‌دیده و همراهی ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و همچنین با توجه به‌ضرورت ایجاد هماهنگی، تقسیم وظایف و بسیج امکانات و ظرفیت‌های موجود، مواردی را به‌عنوان نقشه راه و در راستای مدیریت بهینه خدمت‌رسانی به استان‌ها ابلاغ کرد.

 بر این اساس، سازوکارهای اجرایی، امور آموزشی، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی فرهنگی – هنری، اعزام گروه‌های جهادی، سازمان‌دهی کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بازسازی و نوسازی و ... از جمله مواردی است که در این دستورالعمل ارائه‌شده است.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، بر اساس این نقشه راه؛ تشکیل کارگروه هماهنگی و کمک‌رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان مناطق آسیب‌دیده با مسئولیت  رضا مددی مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و واحدهای ذی‌ربط تعیین شد.

همچنین نمایندگان وزیر در استان‌های سیل‌زده، مجتبی زینی وند (معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی) در استان خوزستان، شاپور محمد زاده (معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی) در استان لرستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ذوعلم (معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) در استان گلستان معرفی شدند.

در ادامه این نقشه راه استان‌های معین ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌های آسیب‌دیده به شرح زیر اعلام شد:

57863571

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان