//
کدخبر: ۱۷۹۴۴۲ //

دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با رئیس سازمان اینترپل/ گسترش تعاملات پلیسی بین‌المللی

در حاشیه اجلاس روسای کشورهای عضو سازمان اینترپل، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با "کیم جونگ یانگ" رئیس سازمان اینترپل دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با رئیس سازمان اینترپل/ گسترش تعاملات پلیسی بین‌المللی
به گزارش فرتاک نیوز،

 و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، پانزدهمین نشست روسای دفاتر ملی مرکزی اینترپل با حضور 315 نفر از مقامات ارشد پلیس 150 کشور از تاریخ 20 تا 22 فروردین در فرانسه در حال برگزاری است و نمایندگان اعزامی در خصوص توسعه استراتژی‌های جمعی بحث و گفت‌وگو می‌کنند تا مطمئن شوند بستر مناسبی میان سازمان اینترپل، پلیس و خط مقدم جرم وجود دارد.

سردار هادی شیرزاد - رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس روسای کشورهای عضو سازمان اینترپل با کیم جونگ یانگ - رئیس سازمان اینترپل دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار بر تقویت همکاری‌های بین المللی در حوزه ماموریت‌های پلیسی و نقش پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه و پیشرفت‌های این پلیس بحث و مذاکره شد.

در این کنفرانس سه روزه، نمایندگان اعزامی در خصوص نوآوری‌هایی که هدف آنها حمایت از مدرنیزه کردن دفاتر ملی مرکزی مستقر در تمام مناطق است با محوریت ارتقاء امور عملیاتی و تحقیقاتی ویژه و افزایش سطح کاربرد پایگاه‌های اطلاعاتی برای توسعه شبکه ارتباطاتی اینترپل و ادارات ملی پلیس و بخش کنترل مرزی با یکدیگر بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان