//
کدخبر: ۱۷۹۰۹۸ //

آخرین خبرها از استخدام معلمان حق‌التدریس + جزئیات

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش به شرح جزئیاتی از استخدام معلمان حق‌التدریس پرداخت.

 آخرین خبرها از استخدام معلمان حق‌التدریس + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی الهیار ترکمن درباره تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس اظهار‌ کرد: الحاق یک تبصره به قانون به‌کارگیری نیروهای حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت، دو موضوع را تعیین کرده است، نخست اخذ آزمون ورودی برای جذب این افراد و دوم، برگزاری دوره آموزشی توسط آموزش‌وپرورش برای پذیرفته‌شدگان در آزمون.

وی افزود: آزمون جذب نیروهای حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به‌صورت داخلی توسط وزارت آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در قانون مجلس آمده است که کارگروهی با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس، نمایندگان سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه بودجه با مشارکت آموزش‌وپرورش، آیین نامه استخدام نیروهای حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی را تدوین کنند که این آیین‌نامه در حال نهایی شدن است و تا پایان فروردین ابلاغ می‌شود و تلاش می‌کنیم در تیر یا مرداد آزمون را برگزار کنیم.

الهیار ترکمن تأکید کرد: جذب افراد براساس نیاز آموزش‌وپرورش به لحاظ جنسیت، رشته و منطقه جغرافیایی است که پس از قبولی در آزمون ورودی باید در یک دوره آموزشی هم شرکت کنند، شیوه برگزاری آزمون و دوره آموزشی نیز در آیین‌نامه مربوطه تعیین می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان