//
کدخبر: ۱۷۹۰۷۷ //

محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای برون شهری اعمال می شود

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در برخی از محورها و مسیرهای برون شهری در بازه زمانی 21 تا 24 فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد.

 محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای برون شهری اعمال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 فروردین تا ساعت 6 صبح شنبه 24 فروردین ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع، و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می شود و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد تریلرها از جاده هراز همچنان ممنوع است.

همچنین تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 21 فروردین ماه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع شده است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان