//
کدخبر: ۱۷۶۹۸۷ //

آخرین وضعیت راه‌ها/بارندگی در ۲۲ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت راه‌ها، از بارش باران در ۲۲ استان کشور خبر داد.

 آخرین وضعیت راه‌ها/بارندگی در ۲۲ استان کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه هم‌اکنون در ۲۲ استان بارش باران گزارش شده است، خاطرنشان کرد: در استان‌های اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی و ارتفاعات این استان‌ها مه گرفتگی مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ امکان پذیر است، تاکید کرد: در محور پیرانشهر- تمرچین آذربایجان غربی نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیکی محورها گفت: در ابتدای محور شمال به جنوب هراز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم است. همچنین آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره ترافیک سنگین و محور کرج- قزوین در هر دو مسیر پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

بنابر اظهارات رحمانی محور کرج-چالوس از شب گذشته مسدود شده است.

همچنین بنابر اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، استان‌هایی که در حال حاضر بارش باران مشاهده می‌شود، عبارت‌د از اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی، کرمان، آذربایجان غربی، قم، خوزستان، ایلام، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، تهران، البرز، لرستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان، فارس، چهار محال و بختیاری و مازندران، محورهای گرمسار-قم و گرمسار- ایوانکی در استان سمنان و محور گرگان-آزادشهر در استان گلستان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان