//
کدخبر: ۱۷۶۸۰ //
کارشناس هواشناسی:

ادامه بارندگی و سیلاب در بیشتر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی از ادامه بارندگی و بروز سیلاب در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

ادامه بارندگی و سیلاب در بیشتر مناطق کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرکرده گفت: سامانه بارشی که از دیروز  وارد کشور شده است همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و بارندگی ها در بیشتر مناطق  کشور با بروز سیلاب پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز در استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، زنجان، البرز، تهران، سمنان، قم و مرکزی بارندگی خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: سواحل دریای خزر و استان های گیلان، مازندران و گلستان همچنان بارندگی دارند.

وی افزود: این سامانه بارشی به تدریج به شرق و شمال شرق کشور یعنی استان های خراسان شمالی و رضوی هم می رسد و در این استان های بارندگی خواهیم داشت.

سرکرده با اشاره به شرایط آب و هوایی روز طبیعت گفت: برای سیزده فروردین شرایط به همین ترتیب است و بارش ها در سراسر کشور ادامه خواهد داشت که شدت بارندگی ها در استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بخش هایی از تهران و همدان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی افزود: امروز جاده های کوهستانی البرز و زاگرس بارش برف خواهند داشت و با توجه به رطوبت هوا و کاهش دما پدیده مه گرفتگی امشب برای جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

سرکرده تأکید کرد: فردا استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، کردستان، تهران، حاشیه جنوبی البرز و زنجان بارندگی شدید خواهند داشت که موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: ممکن است فردا وقفه ای کوتاه در بارش باران ایجاد شود که هموطنان ما نباید به قطع شدن باران اعتماد کنند.

 

منبع: خبر آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان