//
کدخبر: ۱۷۶۱۸۸ //
به دستور شهردار؛

ستاد بحران شهرداری کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل است

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: به دستور دکتر طلوعی شهردار محترم، ستاد بحران شهرداری کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل به سر می برد.

ستاد بحران شهرداری کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، امیر رحیمی با اشاره به اینکه بنابر اعلام هواشناسی کرمانشاه، اوج بارندگی ها در اوایل هفته آینده است، تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده آمادگی کامل را جهت خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی داریم.

به گفته وی برای مقابله با هرگونه بحران و وقوع سیلاب احتمالی، سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی، مناطق هشتگانه و سازمانهای زیرمجموعه خدمات شهری با تمام تجهیزات در حال آماده باش هستند.

معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: تذکرات لازم به شهرداری مناطق خصوصاً شهرداری منطقه 5 جهت هشدار و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر و رودخانه ها داده شده است.

وی از شهروندان ساکن در مجاورت رودخانه ها، نهرها و آبشوران خواست نکات ایمنی را حتما مدنظر قراردهند و در صورت لزوم محل سکونت خود را ترک کنند .

رحیمی در پایان در خصوص انتقاد یکی از هموطنان عزیز یزدی در مورد وضعیت سراب نیلوفر کرمانشاه ضمن تبریک سال نو و خیر مقدم به آن هموطن گرامی که کرمانشاه را برای سفر نوروزی انتخاب کرده اند اعلام داشت: با توجه به اینکه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری متولی سراب مذکور است لذا تحت نظارت و ارائه خدمات توسط شهرداری نمی باشد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان