//
کدخبر: ۱۷۴۹۰ //
همزمان با روز طبیعت اجرایی می شود ؛

استقرار ۳۳ ایستگاه سیار یگان حفاظتی در بوستان جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ از استقرار ۳۳ ایستگاه سیار یگان حفاظتی بوستان جنگلی سرخه حصار در ۱۳ فرودین ماه خبر داد و گفت: ۷۰۰ کیلو کیسه پسماند خشک در روز طبیعت بین شهروندان توزیع می شود.

استقرار ۳۳ ایستگاه سیار یگان حفاظتی در بوستان جنگلی سرخه حصار
به گزارش فرتاک نیوز،

نرگس معدنی پور با اشاره به برپایی جشن های سفره طبیعت و همزمان با روز ۱۳ فروردین ماه گفت: با هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان های مربوطه، تمامی بوستان و قطب گردشگری شرق پایتخت آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت هستند.

 

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص نصب و راه اندازی ۳۳ ایستگاه سیار یگان های حفاظتی در ۲۷ نقطه در بوستان جنگلی سرخه حصار اظهار کرد: اورژانس و هلال احمر در ۴ نقطه پارک مستقر و موتورلانس ها و امدادگران با موتور و دوچرخه در سطح پارک گشت زنی خواهند کرد. همچنین آتش نشانی در ۵ نقطه از بوستان مستقر هستند.

 

وی با اشاره به استقرار پلیس راهور در ۵ نقطه از بوستان جنگلی سرخه حصار اضافه کرد: همچنین پلیس راهنمایی رانندگی منطقه تمامی بزرگراه ها و خیابان های منطقه را کنترل و مدیریت خواهد کرد. همچنین ستاد مدیریت بحران نیز در روزهای مذکور در ستاد و در پایگاه سرخه حصار مستقر خواهند بود.

 

معدنی پور درباره بازدید و رفع نقص و تخلیه چاه های فاضلاب در ۳۱ چشمه از سرویس های بهداشتی تصریح کرد: نصب و تعویض مبلمان پارکی(اجاق، نیمکت، سطل) در سطح بوستان ها، روکش آسفالت و همچنین لکه گیری سطح معابر بوستان از جمله این اقدامات است.

 

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص تخلیه تمامی مخازن زباله سطح بوستان جنگلی سرخه حصار و تعویض کفپوش زمین بازی توسکا و وسایل بازی جنب پیست دوچرخه سواری ادامه داد: استقرار ۸ نفر آموزشگر بازیافت در بوستان سرخه حصار و در بوستان های منطقه، استقرار ۳خودرو ملودی دار در ورودی سرخه حصار و در بوستان های دیگر منطقه، توزیع ۷۰۰ کیلو کیسه زباله خشک در سرخه حصار و در بوستان های سطح ناحیه ۱۰۰ کیلو خواهد بود.

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان