//
کدخبر: ۱۷۴۷۲ //
رییس پلیس راه شرق استان تهران:

محور هراز امروز و فردا از ساعت ۱۴ یکطرفه می شود

بنا بر اعلام مسئولان پلیس راه کشور، محور هراز از آمل به تهران از ساعت ۱۴ امروز و فردا به جهت تسهیل در عبور و مرور، یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز امروز و فردا از ساعت ۱۴ یکطرفه می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی با بیان اینکه محور هراز به دلیل کنترل بار ترافیکی برگشت از ساعت ۱۴ امروز جمعه و فردا شنبه از آمل به سمت تهران یک طرفه می‌شود اظهار داشت: این یکطرفه شدن تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت، یعنی از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد شنبه یکطرفه است و سپس دو طرفه خواهد شد و مجدداً از ساعت ۱۴ شنبه الی ۲ بامداد یکشنبه یکطرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تا ساعت ۲۴ امشب تردد هرگونه کامیون در این جاده از محدوده آبسک به سمت رودهن ممنوع است، در مسیر فیروزکوه نیز تردد تریلی در روز جاری ممنوع است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک محور هراز در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال را پر حجم خواند و گفت: ترافیک در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) به صورت روان در جریان است.

وی از مسافرین نوروزی حاضر در شمال کشور خواست از فرصت یکطرفه بودن امروز محور هراز استفاده کرده و به شهر و دیار خود بازگردند و افزود: طبق پیش بینی هواشناسی محورهای مواصلاتی فردا و پس فردا بارانی و در نواحی کوهستانی برفی خواهند بود و به همین دلیل لغزندگی جاده‌ها در این حالت بیشتر است.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان