//
کدخبر: ۱۷۳۵۶۸ //

پیش‌بینی روند بارش‌ها در کشور در روزهای پایانی هفته

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی طی روز آینده، روند فعالیت این سامانه را در مناطق مختلف کشور پیش‌بینی کرد.

پیش‌بینی روند بارش‌ها در کشور در روزهای پایانی هفته
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه با اشاره به این‌که امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفندماه) اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما دارد، گفت: فردا (پنج‌شنبه ۲۳ اسفندماه) با ورود سامانه بارشی از نیمه غربی کشور، استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و جنوب کشور افزایش ابر، کاهش دما، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر به تدریج بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: فردا با افزایش سرعت باد جنوبی در جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب کشور احتمال باد و گردوغبار وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: پس فردا (جمعه ۲۴ اسفندماه) سامانه بارشی علاوه بر مناطق ذکر شده به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌های مرکزی کشور و به صورت پراکنده سواحل غربی دریایی خزر و شمال شرق کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گفته وظیفه، فردا (۲۳ اسفندماه) شمال شرق خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی تهران طی دو روز آینده، گفت: (فردا ۲۳ اسفند) هوای تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۹ و هشت درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (۲۴ اسفند) هوای تهران نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز جمعه ۱۵ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان