//
کدخبر: ۱۶۸۲۱۲ //

هشدار سریع سازمان هواشناسی/کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دما

سازمان هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که طی روز گذشته در کشور فعال بود امروز در حال تضعیف و عبور از کشور است. با این وجود امروز هم بارندگی هایی را در کشور شاهد خواهیم بود.

 هشدار سریع سازمان هواشناسی/کاهش 4 تا 8 درجه ای دما
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه افزود: در برخی مناطق غرب کشور رگبار پراکنده باران، برخی مناطق شمال غرب بارش خفیف، در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده، شرق سواحل دریای خزر باران و در خراسان شمالی برف و باران و در خراسان رضوی و جنوبی و به طور کلی شرق کشور رگبار پراکنده داریم.

همچنین در استان هرمزگان و تنگه هرمز، شرق خلیج فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه در برخی مناطق غرب کشور رگبار باران رخ می دهد و روز سه شنبه در استان اردبیل بارش برق در سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات برف، در استان گلستان باران و برف، در استان خراسان شمالی برف؛ در نیمه شمالی استان خراسان رضوی برف و در استان خراسان جنوبی و برخی مناطق جنوبی خراسان رضوی برف و باران پیش بینی می‌شود که شدت بارش ها در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: همچنین روز سه شنبه موجی جنوبی سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در استانهای هرمزگان، استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه در شمال شرق کشور افت دما رخ می دهد که طی آن دمای هوا حدود ۴ تا ۸ درجه نسبت به روزهای پیش سردتر خواهد شد.

خلیج فارس امروز مواج است، فردا دوشنبه مرکز و شرق خلیج فارس و در اواخر وقت تنگه هرمز مواج پیش بینی شده و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد گاهی شدید و فردا صاف گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۹ و ۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان