//
کدخبر: ۱۶۳۸۳۲ //

خودورهای تولید ۹۳ و ۲۰۱۴ مشمول معاینه فنی شدند

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه‌ای سال تولید خودروهایی را که مشمول معاینه فنی هستند اعلام کرد.

خودورهای تولید 93 و 2014 مشمول معاینه فنی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند از سال ۱۳۹۸ کلیه خودروهای داخلی تولید ۹۳ و ما قبل و خودروهای وارداتی ۲۰۱۴ و ماقبل و همچنین خودروهای عمومی ۹۶ و ماقبل مشمول معاینه فنی می‌باشند. بدیهی است خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در شهر تهران به صورت مکانیزه توسط دوربین روزانه مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

با عنایت به شرایط عادی وضعیت مراجعات به مراکز شهر تهران و امکان اخذ معاینه فنی در کمتر از یک ساعت به شهروندان دارای خودروهای تولید ۹۳ که در سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد توصیه می‌گردد هر چه زودتر نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند. ضمناً جهت مدیریت زمان، مراجعه کنندگان محترم می‌توانند از سامانه نوبت دهی آنلاین به آدرس services27.tehran.ir با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

در سال آینده نیز همانند سال ۹۷ برای کلیه خودروهای مشمول و غیر مشمول دارای معاینه فنی برتر تخفیف روزانه ۲۰ درصد در نرخ عوارض تردد در محدوده زوج و فرد و محدوده طرح ترافیک لحاظ خواهد شد. از شهروندانی که علاقه مندند از این امتیاز استفاده کنند، دعوت می‌گردد هرچه سریع‌تر پیش از شلوغی آخر سال مراکز، نسبت به اخذ معاینه فنی برتر خودروی خود اقدام کنند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان