//
کدخبر: ۱۶۲۶۳۵ //

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد از بعد از ظهر شنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می شود که هوای برخی از مناطق را تحت تاثیر قرار می دهد.

 ورود سامانه بارشی جدید به کشور در هفته آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

کبری رفیعی افزود: از بعد از ظهر شنبه با ورود تدریجی این سامانه بارشی به غرب کشور بارش ها آغاز می شود که ابتدا در دامنه های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود و روز یکشنبه بخش هایی از شمال غرب و مرکز کشور را در بر می گیرد و بارش ها را به شکل برف و باران شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز این مناطق ادامه بارش ها را خواهند داشت.

رفیعی ادامه داد: اما در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار است. بعد از ظهر فردا شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش های پراکنده همراه با وزش باد خواهند داشت که با تاثیر گذاشتن بر روی هوای تهران به طور موقت از میزان غلظت آلاینده های جوی در پایتخت کاسته می شود.

* وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آلودگی در تهران ادامه دارد اما فردا چون گاهی وزش باد شدید خواهیم داشت. انتظار داریم از غلظت آلاینده ها کاسته شود، هوای امروز تهران صاف و غبار آلود است، بیشینه دمای امروز پایتخت 10 درجه بالای صفر و حداقل دما فردا صبح یک درجه بالای صفر خواهد بود، حداقل دمای امروز صبح تهران نیز یک درجه بالای صفر بود.

رفیعی گفت: گرمترین مرکز استان در 24 ساعت گذشته بندرعباس با 23 درجه بالای صفر، بوشهر 20 درجه و اهواز 19 درجه بود اما گرمترین شهر در کشور قشم در استان هرمزگان با 33 درجه بود.

وی اظهارداشت: همچنین سردترین مرکز استان در 24 ساعت گذشته شهرکرد با 8 درجه زیر صفر، ارومیه 7 درجه زیر صفر، همدان، زنجان، تبریز 6 درجه زیر صفر بود اما سردترین منطقه در سطح کشور خلخال در استان اردبیل با 15 درجه زیر صفر گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان