//
کدخبر: ۱۶۲۴۳۰ //

خبری خوش برای مددجویان متقاضی مسکن کمیته امداد

نبیان تصریح کرد: توافق با کمیته امداد امام خمینی(ره) در واگذاری این واحدها به مددجویان ما را خوش‌بین می‌کند و سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق می‌تواند گامی در رفع مشکل مسکن مهر خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.

 خبری خوش برای مددجویان متقاضی مسکن کمیته امداد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی نبیان امروز در نشستی که در باره چالش‌ها و مشکلات  مسکن مهر با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) در امور تأمین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید داشت، با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر مهمترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی است، افزود: در این نشست مشترک، مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت و این کمیته موظف شد، لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها تعیین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه واگذاری واحدهای مسکن مهر و حل مشکلات  واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی جزء اولویت‌هاست، گفت: پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر  مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی از  این چالش‌ها استانی هستند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: مقرر شده است چالش‌های ملی این پروژه‌ها در روزهای آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف شود و پس از آن، در جلسات با مدیران استانها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازند.

نبیان اضافه کرد: توافق با کمیته امداد امام خمینی(ره) در واگذاری این واحدها به مددجویان ما را خوش‌بین می‌کند و سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق می‌تواند گامی در رفع مشکل مسکن مهر خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان