//
کدخبر: ۱۶۲۲۳۲ //

پرداخت ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تا کنون

وزیر ورزش و جوانان از پرداخت بیش از ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

پرداخت ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تا کنون
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود سلطانی فر در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور افزود: خدا را شاکرم در آستانه فجر چهلم انقلاب آرزوی دیرینه جوانان عضو سازمانهای مردم نهاد محقق شد.

وی با بیان اینکه ٢١ سال بود که این موضوع دنبال می‌شد، اظهار کرد: این مجمع برای حضور و مشارکت جدی جوانان نقش آفرین است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور اسحاق جهانگیری در این برنامه نیز گفت: هرجایی که در ارتباط با جوانان موضوع و موردی داشتیم چه در مورد خانه‌های جوانان، وام ازدواج و ... آقای جهانگیری گره را باز کرده‌اند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه همه موضوعات جوانان مثل ازدواج، تحصیل، مسکن و ... در حیطه اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ٨٨٠ هزار فقره وام ازدواج پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده ١٠۵ هزار وام دیگر نیز تشکیل شده و به نظر می‌رسد تا پایان سال حدود یک میلیون فقره وام پرداخت می‌شود.

این درحالیست که سال ٩٣ کل تسهیلات پرداختی با سقف سه میلیون ٣٩٠٠ میلیارد بود که الان ١۵ هزار میلیارد شده است.

به گفته سلطانی فر از ابتدای دولت یازدهم حدود ١٠٠ حوزه جوانان مشغول فعالیت بودند این تعداد امروز به ٢٢۶٠ مورد رسیده است و افزایش ٢٢ برابری را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: خانه‌های جوان که در دولت نهم و دهم تعطیل شد و در ابتدای فعالیت دولت یازدهم به صفر رسیده بود، الان به بیش از ٩٠ خانه جوان رسیده است.

مقدمه این کار عظیم حل مشکل قانونی شدن و هویت حقوقی سمن ها بود. حدود ٢٠ سال این کار گیر کرده بود که بالاخره با رایزنی یکساله حل شد و الان مجمع ملی تشکیل شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان