//
کدخبر: ۱۶۱۷۴۳ //

رایزنی برای اعطای بسته حمایتی دولت به بیمه‌شدگان روستایی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم، گفت: موفق شدیم بسته کمک معیشتی دولت را برای اولین بار برای بازنشستگان تخصیص بگیریم و توزیع کنیم. درواقع به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال را هم علاوه بر بازنشستگان مشمول این کمک و بسته معیشتی کنیم.

رایزنی برای اعطای بسته حمایتی دولت به بیمه‌شدگان روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا واعظ مهدوی در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت‌های بین‌المللی نوین زعفران که در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برگزار شد با بیان اینکه این ظرفیت‌سازی و اقدام گام بلندی در راستای گسترش بیمه عشایر و روستاییان است، گفت: استفاده از ظرفیت کارفرمایی این شرکت و ظرفیت‌های فعلیت یافته اشتغال روستایی نیز در این مسیر دنبال می‌شود.

وی افزود: این حرکت سه ضلع این مثلث سیاست‌های بیمه‌ای، اشتغال‌زایی و ارتقای کیفیت است و می‌تواند ما را به مفهوم توسعه روستایی نزدیک کند و اشتغال روستایی را با راهبردهای کلان اقتصادی متصل ببینیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه تولید خرد روستایی دارد بتدریج به کمپانی‌های بزرگ وصل شده و می‌رود که به بازارهای داخلی و جهانی دست یابد، گفت: همه راهبردهای ارتقای کیفیت و بازاریابی در این مقیاس عملیاتی می‌شود. آموزش برای کشاورزان، انطباق محصولات با استانداردهای بازار و در کنار آن گسترش بیمه برای آنکه افراد آینده مطمئنی داشته باشد در این مسیر انجام می‌شود.

وی افزود: دو سوم حق بیمه روستایی را صندوق و یک سوم را بیمه شده می‌دهد و امید است تا روستائیان بیشتری در سطح روستاها وارد این صندوق شده و روزی برسد که همه روستاییان بیمه باشند.

واعظ مهدوی با بیان اینکه در حال نهایی کردن جمعیت هدف خود هستیم و جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم، گفت: توانستیم بسته کمک معیشتی دولت را برای اولین بار تخصیص بگیریم و توزیع کنیم. به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال را هم علاوه بر بازنشستگان مشمول این کمک و بسته معیشتی کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان