//
کدخبر: ۱۵۹۰۵۷ //

برخی مدارس برای افزایش سهم المپیادی‌های خود از پایه‌ هفتم شروع می‌کنند

رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: بعضی از مدارس برای اینکه سهم المپیادی‌های خودشان را بیشتر کنند از پایه‌های هفتم و هشتم شروع به فعالیت می‌کنند؛ از مدیران می‌خواهیم که متوسطه دوره اول را درگیر این فضا نکنند.

برخی مدارس برای افزایش سهم المپیادی‌های خود از پایه‌ هفتم شروع می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 فاطمه مهاجرانی رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در چهارمین جلسه آسیب شناسی المپیادهای علمی اظهار کرد: المپیاد فقط تهران نیست و باید نقش دانش‌آموزان شهرستانی در المپیادها پررنگ‌تر شود.

وی ضمن تغییر نام جلسه به بهبود فرآیند المپیادهای علمی، تصریح کرد: ما رسالت داریم کسانی را که در حوزه المپیادهای علمی فعالیت می‌کنند، شناسایی کنیم.

مهاجرانی با بیان اینکه المپیاد یک رویداد ملی است، افزود: باید نگاه ما هم ملی باشد و از همه ظرفیت‌های نهادها، سازمان‌ها و ذی نفعان از جمله دبیرستان‌های حلی در این عرصه استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان همچنین ضمن تأکید بر پویایی کمیته‌های علمی همراه با نظارت، ادامه داد: یکی از اهداف ما، جدی دیدن کمیته‌های علمی و بخش‌های اجرایی باشگاه خواهد بود.

مهاجرانی گفت: بعضی از مدارس برای اینکه سهم المپیادی‌های خودشان را بیشتر کنند از پایه‌های هفتم و هشتم شروع به فعالیت می‌کنند و این موضوع برای ما اصلا مطلوب نیست و از مدیران می‌خواهیم که متوسطه دوره اول را درگیر این فضا نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان