//
کدخبر: ۱۵۸۳۵۱ //
تردد در برخی راه ها با زنجیر چرخ

توصیه رییس پلیس راه کرمانشاه به رانندگان جاده ای

تردد در برخی محورهای کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان پذیر است

توصیه رییس پلیس راه کرمانشاه به رانندگان جاده ای
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری"، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از بارش باران و برف در اغلب محورهای کرمانشاه وتردد در برخی از آن ها نظیر پاوه و روانسر تنها بازنجیر چرخ خبر داد.

 سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: از ساعات اولیه بامداد امروز (یکشنبه) شاهد بارش باران و برف در اغلب محورهای استان بودیم که همین امر باعث لغزنده شدن جاده ها و محورهای مواصلاتی شده است.

وی ادامه داد: از صبح امروز در محورهای پاوه، روانسر، جوانرود و سنقروکلیایی و همچنین گردنه های پلنگانه، سریاس، خسروآباد و سه راهی شهدا شاهد بارش برف هستیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: البته بارش برف در محورهای پاوه و روانسر از شدت بیشتری برخوردار بوده و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

 سرهنگ "محمد حیدری"با بیان اینکه از صبح امروز بسیاری رانندگان به خاطر همراه نداشتن زنجیر چرخ امکان تردد پیدا نکردند، از افرادی که قصد دارند در این محورها حرکت کنند خواست تا حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی گفت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان بارش ها به تناوب تا عصر فردا در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حیدری همچنین از رانندگان خواست در این مدت ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، نسبت به رفع نقص خودروی خود و اطمینان از سالم بودن لاستیک و بخاری خودروی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راه استان همچنین از رانندگان وسایل نقلیه سنگین نظیر کامیون ها و مینی بوس ها خواست تا از روشن کردن پیک نیکی در داخل خودرو خودداری کنند چرا که این کار تاثیر منفی در سطح هوشیاری راننده دارد و احتمال تصادف را بسیار افزایش می دهد.

وی در پایان گفت: رانندگان همچنین نسبت به رعایت فاصله طولی مناسب با دیگر خودروها و سرعت مطمئنه خودروی خود اهتمام لازم را داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان