//
کدخبر: ۱۵۸۲۸۳ //

بارش برف و باران در محورهای ۸ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در ورودی کلانشهر تهران را سنگین ارزیابی کرد و گفت: در معابر بزرگراهی درون شهری پایتخت نیز، ترافیک سنگین گزارش شده است.

 بارش برف و باران در محورهای 8 استان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های کردستان و همدان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: در محور سنقر به همدان در کرمانشاه، امامزاده هاشم در هراز و همچنین محور زنجان- قزوین و ارتفاعات کرج - چالوس بارش برف جریان دارد.

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های تهران، قزوین، البرز و کرمانشاه پرداخت و  ادامه داد: در محور گرمسار- قم نیز بارش باران گزارش شده است.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان‌ آذربایجان غربی اشاره و بیان داشت: در محورهای سرخس- مشهد، درگز- قوچان و تربت‌جام- فریمان در خراسان رضوی و آستارا- اردبیل در گیلان مه‌گرفتگی با کاهش دید جود دارد.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به کلانشهر تهران، اعلام کرد: ترافیک ورودی کلانشهر تهران در تمام محورها سنگین است.

وی تصریح کرد: آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره و پل کلات، شهریار- تهران و پاکدشت- تهران  نیز دارای ترافیکی سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  مسیرهای بزرگراهی درون پایتخت را نیز دارای ترافیکی سنگین اعلام و خاطرنشان کرد: بستن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی و برف‌گیر همچون کردستان،‌ همدان، کرمانشاه و ارتفاعات الزامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان