//
کدخبر: ۱۵۲۴۴۴ //
درهمایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی کرمانشاه عنوان شد:

فرماندار کرمانشاه: استعدادهای موجود در روستاها شناسایی می شوند

همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه: استعدادهای موجود در روستاها شناسایی می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه، همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی کرمانشاه  برگزار شد.

این همایش با موضوع بررسی مسائل ومشکلات حوزه دهیاری ها و شوراها و معرفی برنامه های دفتر روستایی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری روستایی، بررسی مسائل و مشکلات بخش های کشاورزی و صنعت و معدن، بررسی قوانین دستورالعمل ها و ضوابط تسهیل در اشتغال پایدار روستایی و مشاغل خانگی و مشکلات عمرانی روستاهای بخش وسایر برنامه های ادارات زیربط صورت گرفت.

در این مراسم احمدصفری و سیدقاسم جاسمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی،فضل ا... رنجبرفرماندارکرمانشاه، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری،بخشدار مرکزی کرمانشاه،مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه و رییس شورای اسلامی بخش به نمایندگی از شوراها به ایراد سخنرانی پرداختند.

  فرماندار کرمانشاه در این مراسم از  برقراری آرامش و امنیت فکری  وارتباط با وحدت مردم اشاره نمود و گفت: دهیاران در بحث امنیت فکری و جلوگیری از منفی نگری و شایعات در روستاها و یکرنگی آنها باید بکوشند.

3

رنجبر افزود:پروژه های عمرانی و فرهنگی در بخش سرمایه گذاری و اشتغال حرف اول را می زند و نباید نگاهمان  فقط به دولت باشد، مشارکت مردم و همراهی آنان در کنار دولت بحث اساسی و بسیارمهمی است و بر نقش دهیاران و بخشداران در این مشارکت ها تاکید کرد.

فرماندار کرمانشاه بر ثبات مدیران اشاره کرد و گفت: بخشداران، دهیاران موفق را شناسایی کنند و مشارکت مردم و دهیاران با محوریت وحدت انجام گیرد.

وی در ادامه افزود:مشکلات زیادی در روستاها وجود دارد و قرار است برای هر روستا پوشه ای داشته باشیم و استعدادها شناسایی و هر روستا یک نسخه توسعه شود.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان