//
کدخبر: ۱۵۱۲۶۸ //

اختصاص یک موج رادیو برای سرویس دانش آموزی

قائم مقام سازمان دانش آموزی از تلاش برای اختصاص یک موج رادیو به زمان رفت و برگشت و حضور بچه ها در سرویس مدارس خبر داد.

 اختصاص یک موج رادیو برای سرویس دانش آموزی
به گزارش فرتاک نیوز،

قائم مقام سازمان دانش آموزی از اختصاص یک موج رادیو برای سرویس دانش آموزی خبر داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی را در رادیو پیش بینی کردیم.

محمد روشنی جزئیات تفاهم نامه جدید سازمان دانش آموزی با انجمن اولیا و مربیان را تشریح و اظهار کرد: این طرح که مربوط به سرویس مدارس است همه ساله انجام می‌شده اما امسال میان سازمان دانش آموزی انجمن اولیا و مربیان تفاهم نامه ای منعقد و بخش نظارت و امور فرهنگی بر سرویس ها به مدت یکسال به ما واگذار شد که اکنون در حال انجام است.

وی افزود: کمیته های استانی را تشکیل می دهیم. چاپ بروشور و سایر محتوای آموزشی و تهیه بسته های فرهنگی در قالب این طرح صورت می گیرد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی از تلاش برای اختصاص یک موج رادیو به زمان رفت و برگشت و حضور بچه ها در سرویس مدارس خبر داد و گفت: پخش موسیقی های محلی و بومی در رادیو را پیش بینی کردیم و محتوای کلی این شبکه رادیویی شاد، فرهنگی، آموزشی و بر اساس سن دانش آموزان خواهد بود.

روشنی ادامه داد: هروز جلساتی برگزار می‌شود تا سریعا شیوه نامه را تصویب و به استان ها ارسال کنیم.

وی درباره هزینه بر بودن برنامه‌های فرهنگی برای اولیا اظهار کرد: این برنامه هیچ هزینه ای برای والدین ندارد و در قالب همان هزینه‌ایست که برای سرویس می پردازند.

روشنی افزود: در مرحله بعدی قرار است اپلیکیشن کاربردی برای سرویس مدارس تولید کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان