//
کدخبر: ۱۴۷۸۰۴ //

سیل و برف در ۱۹ استان کشور

معاون امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل آبگرفتی، برف و کولاک در ۱۹ استان کشور از امداد رسانی به ۵ هزار و ۸۵۲ نفر خبر داد.

 سیل و برف در ۱۹ استان کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

با اعلام این خبر گفت که طی روزهای گذشته 26 محور در مناطق عشایرنشین 9 استان کشور شامل اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان متاثر از برف و کولاک بودند.

وی افزود: در همین ارتباط 612 نفر امدادرسانی و 64 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.

به گفته این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر، امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک در استان‌های یاد شده با حضور 34 تیم امدادی متشکل از 116 امدادگر ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 131 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین 15 استان کشور گفت: استان‌های اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان طی روزهای گذشته به دلیل شدت بارش باران متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

به گفته فتحی تاکنون 5240 نفر امدادرسانی شدند و 77 نفر نیز به مناطق امن انتقال یافتند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 458 نفر از سیل‌زدگان افزود: 4 نفر به دلیل وقوع سیل در استان گیلان مفقود شده‌اند. امدادرسانی به سیل‌زدگان در مناطق یاد شده با حضور 188 تیم امدادی متشکل از 782 امدادگر ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان