//
کدخبر: ۱۴۷۵۸۶ //

مردم می‌توانند از تمام مراکز معاینه فنی سراسر کشور استفاده کنند

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک با اشاره به مراجعه تعداد زیاد شهروندان برای اخذ گواهی معاینه فنی و تشکیل صف مقابل در مراکز معاینه فنی گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند از تمامی مراکز معاینه فنی سراسر کشور استفاده کنند. به‌طور قطع مراکز اطراف شهر تهران می توانند خدماتی با همان کیفیت مراکز معاینه فنی پایتخت ارائه کنند.

مردم می‌توانند از تمام مراکز معاینه فنی سراسر کشور استفاده کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید قیصر افزود: تمامی مراکز معاینه فنی سراسر کشور به سامانه «سیمفا» متصل هستند و کیفیت ارائه خدمات در تمامی این مراکز تفاوتی ندارد لذا شهروندان می توانند از تمامی مراکز استفاده کنند. اخذ معاینه فنی خودرو توسط تهرانی‌ها در دیگر شهرها از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری می‌کند و این معاینه فنی دارای اعتبار است.

وی افزود: افرادی که خودروی آن‌ها معاینه فنی ندارد، روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و چنانچه تا روز بعد معاینه فنی دریافت نکنند برای روز جدید هم جریمه می‌شوند. فاز دوم طرح ترافیکی «کاهش آلودگی هوای شهر» با هدف اعمال ممنوعیت یا  اقدامات بازدارنده برای تردد خودروهای فرسوده و به تبع آن کاهش ترافیک و آلودگی هوا، اجرا شده است.

قیصر در پایان گفت: این طرح قرار بود که در ۹ کلانشهر اجرا شود و در حال حاضر در تهران اجرایی شده است. زیرساخت‌های لازم برای اجرای آن در هشت کلان شهر دیگر مهیا شده است. سامانه «سیمفا» به سامانه پلیس متصل است و به‌طور کامل داشتن معاینه فنی خودروها توسط دوربین‌ها کنترل می‌شود و چنانچه خودرویی معاینه فنی نداشته باشد، اعمال قانون خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان