//
کدخبر: ۱۴۶۰۱۶ //

انسداد محور ایلام- حمیل از فردا صبح

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام -حمیل به سمت استان کرمانشاه از فردا به علت عملیات عمرانی و تعریض جاده تا ساعت 24 شب یکم آذرماه مسدود است.

 انسداد محور ایلام- حمیل از فردا صبح
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "رضا همتی زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: محور ایلام -حمیل به سمت استان کرمانشاه از فردا به علت عملیات عمرانی و تعریض جاده تا ساعت 24 شب یکم آذرماه مسدود است و رانندگان می‌توانند از محورهای جایگزین  ایلام- ایوان- اسلام آباد و یا ایلام-سرابله- پل سیمره، تردد کنند.

وی به ریزش کوه در مسیر جاده فرعی بانرحمان ترشابه اشاره کرد و گفت:  به علت بارندگی های اخیر جاده فرعی بانرحمان- ترشابه واقع در شهرستان ملکشاهی دیشب به صورت خفیف ریزش کوه داشت که توسط راه و شهرسازی مهران پاک سازی شد.

933

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به مستعد بودن ریزش کوه در مسیر جاده فرعی بانرحمان- ترشابه واقع در شهرستان ملکشاهی، رانندگان از تردد غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان، رانندگان بایستی دقت در رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و از انجام حرکات حادثه ساز در طول مسیر خودداری  و به توصیه ها و هشدارهای پلیسی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان