//
کدخبر: ۱۴۵۶۷۳ //

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه‌شنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی آلاینده‌ها در برخی از شهرهای صنعتی از امروز تا پس فردا (۲۹ آبان ) خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه‌شنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، از اواخر امروز (یکشنبه‌ ۲۷ آبان ماه) و طی روز آینده (دوشنبه ۲۸ آبان ماه) در سواحل دریای خزر،  در استان های خراسان  شمالی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که امروز و فردا (یکشنبه‌ و دوشنبه) ۲۷ و ۲۸ آبان ماه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود ، گفت‌: از امروز تا پس فردا (سه‌شنبه) ۲۹ آبان ماه به تدریج روند افزایش آلاینده‌ها در برخی از شهرهای صنعتی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه‌ تاکید کرد: پس فردا (سه‌شنبه ۲۹ آبان ماه) سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب  وارد کشور می‌شود. در این روز این سامانه سبب بارش‌های پراکنده ، گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در مناطق جنوبی شامل استان‌های بوشهر، فارس، جنوب اصفهان و به تدریج در بخش‌هایی از کرمان، هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان می‌شود.

وظیفه در بخش دیگری از صحبت های خود، درباره شرایط جوی تهران، اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (دوشنبه و سه‌شنبه ) ۲۸ و ۲۹ آبان ماه کمی ابری و تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۱۶ و ۷ و ۱۴ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان