//
کدخبر: ۱۴۳۰۰۸ //

استقرار کند نظام «دوری» در دبستان‌ها

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه استقرار نظام «دوری» «نظام دوری» با کندی پیش می‌رود گفت: یک علت این است که زیرساخت‌های لازم را به لحاظ فضای فیزیکی نداریم.

استقرار کند نظام «دوری» در دبستان‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

رضوان حکیم‌زاده  درباره استقرار نظام دوری در مدارس ابتدایی اظهار کرد: تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله تحت عنوان نظام دوری در سندتحول تاکید شده است.

وی افزود: هر ساله بر اساس امکاناتی که داریم برنامه‌ای را به استان‌ها می‌دهیم و آنها بر اساس امکانات تعهد می‌کنند که چه تعداد از مدارس را به این سمت ببرند و تفکیک کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمانی که نظام جدید 3-3-6 ایجاد شد باید نظام دوری هم شکل می‌گرفت گفت: اما فضا و امکانات مدارس متناسب نبود و مدارسی داشتیم که فقط پنج کلاس ابتدایی داشتند. این طرح با کندی پیش می‌رود و دلیلش این است که زیرساخت‌های لازم را به لحاظ فضای فیزیکی نداریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: البته علاوه بر فضای فیزیکی نیاز به نیروی انسانی هم وجود دارد. وقتی یک مدرسه به دو مدرسه تبدیل شود به مدیر و معاون و کادر اجرایی نیاز داریم و محدودیت نیروی انسانی هم علت دیگر کندی اجرای نظام دوری است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان