//
کدخبر: ۱۴۱۶۱۶ //

احیای سازمان سمپاد تا سال آینده

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با اشاره به تصویب کامل اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت که خوش بین هستیم سال بعد سازمان سمپاد احیا شود.

احیای سازمان سمپاد تا سال آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه مهاجرانی درباره احیای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اظهار کرد: بخشی از اساسنامه سازمان قبل از سفر رئیس جمهور به نیویورک تصویب شده بود و مابقی نیز در جلسه 20 مهر ماه به تصویب رسید و  به این ترتیب در دوجلسه اساسنامه سازمان سمپاد به طور کامل تصویب شد و به این معناست که سازمان سمپاد احیا خواهد شد.

وی افزود: اکنون منتظر طی روند ابلاغ اساسنامه هستیم که باید از سوی رئیس جمهور به وزیر  آموزش و پرورش و از سوی وزیر به ما انجام شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با اشاره به اینکه اعضای حقوقی هیئت امنای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مشخص هستند، گفت: باید اعضای حقیقی هیئت امنا نیز مشخص شوند و حکم‌شان توسط وزیر آموزش و پرورش امضاء شود تا اولین جلسه هیئت امنا را تشکیل دهیم.

مهاجرانی ادامه داد: بالطبع با احیای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان می‌توانیم شاهد کیفیت بهتری در مدارس تیزهوشان باشیم.

وی درباره مدارس تیزهوشانی که به هیئت امنایی تبدیل شدند نیز گفت: در تابستان مصوبه‌ای را در شورای عالی آموزش و پرورش دال بر هیئت امنایی شدن مدارس سمپاد دوره اول داشتیم که با تدبیر وزیر  عبارت " هیئت امنایی بشوند" به  عبارت " می‌توانند هیئت امنایی باشند" تغییر کرد و الزام برای هیئت امنایی شدن همه مدارس برداشته شد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان افزود: با رویکرد جدید که اساسنامه سازمان هم تصویب شده می‌توانیم روی مدیریت و نظارت بر مدارس، کیفیت بخشی و تقویت نیروی انسانی که از اساسی‌ترین چالش‌های ماست  بهتر کار کنیم.

مهاجرانی درباره زمان تبدیل مرکز سمپاد به سازمان نیز گفت: خوش بین هستیم که سال بعد سازمان سمپاد احیا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان